Kategorie
Producent
73,80 zł
Cena netto: 60,00 zł
38,00 zł
Cena netto: 30,89 zł
95,00 zł
Cena netto: 77,24 zł
82,00 zł
Cena netto: 66,67 zł
44,00 zł
Cena netto: 35,77 zł
73,00 zł
Cena regularna:
77,00 zł
Cena netto: 59,35 zł
36,00 zł
Cena netto: 29,27 zł
60,00 zł
Cena regularna:
65,00 zł
Cena netto: 48,78 zł
33,00 zł
Cena netto: 26,83 zł
10,00 zł
Cena netto: 8,13 zł
119,00 zł
Cena regularna:
128,00 zł
Cena netto: 96,75 zł
127,00 zł
Cena netto: 103,25 zł
127,00 zł
Cena netto: 103,25 zł
95,00 zł
Cena netto: 77,24 zł
93,87 zł
Cena netto: 76,32 zł
Ciężarki klejone do felg aluminiowych
Coraz częściej warsztaty stosują ciężarki klejone. W związku z tym, że wyglądają bardziej estetycznie niż ciężarki nabijane. Nie jest to jedyny powód ich popularności. Przy użyciu ciężarków klejonych nie ma możliwości uszkodzenia lakierowanej powierzchni felgi aluminiowej. Ze względu na swoją specyfikę, usługa klejenia ciężarków jest nieco droższa i wymaga również większej precyzji od wulkanizatora. Jednak metoda ta coraz częściej wygrywa z tradycyjnym nabijaniem ciężarków.
W ofercie sklepu WulMax znajdują się ciężarki klejone o różnej gramaturze i wielkości, a także malowane bądź ocynkowane.
Jak wybrać odpowiednie ciężarki klejone?
Większość kierowców stawia na wygląd. Posiadając duże felgi aluminiowe, kierowcy chcą, aby się dobrze prezentowały. Ciężarki klejone do felg aluminiowych można dostosować do felgi. Na rynku dostępne są ciężarki zaokrąglone lub kanciaste w różnych kolorach. Dlatego z łatwością można dopasować je do felgi.
Ważnym elementem jest łatwość montażu ciężarków. Jeśli taśma wychodzi poza obręb odważnika, znaczy to, że z łatwością ją usuniesz i nie będziesz tracił czasu na zdejmowanie rękawic z dłoni czy szukanie ostrza, aby ją zdjąć. Przy kilkunastu samochodach w ciągu dnia, ma to istotne znaczenie.
Czy powłoka ma znaczenie w ciężarkach klejonych?
Ciężarki klejone różnią się zastosowaną powłoką zewnętrzną. Do wyboru mamy ciężarki z powłoką polimerową, lakierowaną, bądź w ocynku.
Powłoka polimerowa stosowana jest najczęściej w odważnikach ołowianych, jednak służą one do kół motocyklowych. Ołów nie koroduje, a takie ciężarki mają także większą grubość. Niestety w wielu krajach europejskich ołowiane ciężarki są zabronione.
Powłoka lakierowana to po prostu odważnik pomalowany farbą w konkretnym kolorze.
Powłoka ocynkowana oznacza większą odporność na korodowanie, o co w naszych warunkach atmosferycznych nie trudno.
Jeśli chodzi o ciężarki klejone do felg aluminiowych, to nie ma tutaj znaczenia materiał, z jakiego są wykonane. Odważniki nie stykają się bezpośrednio z powierzchnią felgi.
Możesz odebrać zamówione produkty w siedzibie firmy. Skontaktuj się z nami w tej sprawie telefonicznie: