Kategorie
Producent
- ADLER (1)
- ASTA (2)
- BESTPATCH (150)
- BLACKSTONE (25)
- DELTA DOLSK (2)
- HOFMANN (2)
- KART (3)
- KEN-TOOL (2)
- LA-CO MARKAL (2)
- MARANGONI (1)
- MARUNI (50)
- OKO GROUP (21)
- PANESA (10)
- PCL (1)
- PSO (19)
- REMA TIPTOP (131)
- ROSA KLEJE PRZEMYSŁOWE (2)
- RUBBERHOG (6)
- SALVADORI (8)
- SCHRADER (1)
- TECH (96)
- TECHFusion (9)
- TIPTOPOL (3)
- TIRSO GOMEZ TG (1)
- TRUFLEX PANG (35)
- UNITROL (3)
- WULMAX (150)
- xtra seal (3)
3,52 zł
Cena netto: 2,86 zł
15,00 zł
Cena netto: 12,20 zł
21,00 zł
Cena netto: 17,07 zł
6,00 zł
Cena netto: 4,88 zł
59,00 zł
Cena netto: 47,97 zł
5,70 zł
Cena netto: 4,63 zł
56,00 zł
Cena netto: 45,53 zł
3,50 zł
Cena netto: 2,85 zł
34,00 zł
Cena netto: 27,64 zł
1,70 zł
Cena netto: 1,38 zł
33,80 zł
Cena netto: 27,48 zł
0,90 zł
Cena netto: 0,73 zł
28,00 zł
Cena netto: 22,76 zł
3,05 zł
Cena netto: 2,48 zł
30,00 zł
Cena netto: 24,39 zł
Naprawa opon – niezbędne narzędzia
Chyba każdy z nas miał do czynienia z uszkodzoną oponą. Jest to sytuacja dość nieprzyjemna, szczególnie podczas dłuższej podróży. Przygoda taka generuje dodatkowy stres u kierowcy. Jeżeli jednak nie doszło do mocnego uszkodzenia, można próbować naprawić taką oponę.
Metody wulkanizacji opon
Istnieją dwie metody wulkanizacji, a inaczej naprawy, opon. Rozróżniamy metodę na zimno i na ciepło. Jeśli chodzi o metodę na zimno, to jest ona zdecydowanie tańsza i szybsza w wykonaniu. Opona naprawiona w ten sposób wytrzymuje do kilkunastu miesięcy, a naprawy takiej możemy dokonać w większości zakładów wulkanizacyjnych. Wykonuje się ją poprzez zastosowanie wypełniacza chemicznego, który uszczelnia i uzupełnia dany fragment. Niestety sposób ten skuteczny jest tylko przy małych uszkodzeniach.
Metoda na ciepło (na gorąco) pozwala na naprawę większych uszkodzeń, nawet na boku opony. Wytrzymałość tego sposobu istotnie różni się od metody na zimno. Sposób ten jest po prostu trwalszy. Niestety również bardziej kosztowny i dostępny w ograniczonym zakresie.
Naprawić, wymienić, a może zastosować uszczelniacz?
Najszybszym sposobem na kontynuowanie jazdy jest wymiana dętki. Jednak podczas dłuższej wyprawy teoretycznie może nam się zdarzyć dwukrotne złapanie przysłowiowej gumy i co wtedy? Możemy oczywiście próbować załatać uszkodzenie odpowiednimi łatkami. Może to jednak okazać się bardzo kłopotliwe. Na ratunek może nam przyjść uszczelniacz, dzięki któremu możemy kontynuować naszą podróż. Taki uszczelniacz pozwala na szybką naprawę uszkodzonej dętki. Dzięki niemu spokojnie naprawimy uszkodzenie około 3 mm. Na rynku są również preparaty pozwalające na naprawę uszkodzeń nawet do 6 mm.
Naprawa opon i dętek z firmą WulMax
Jeśli już jesteśmy zmuszeni do naprawy opony lub dętki warto zapoznać się z ofertą firmy WulMax. Jest to profesjonalny sklep posiadający w ciągłej sprzedaży odpowiednie elementy i komponenty przeznaczone do naprawy dętek. W asortymencie sklepu są produkty różnych producentów i w zróżnicowanym zakresie cenowym, dzięki temu dopasujemy się do Twoich potrzeb.
Możesz odebrać zamówione produkty w siedzibie firmy. Skontaktuj się z nami w tej sprawie telefonicznie: